Roomvitro.com

Website for aspiring parents

 
Serhiy
Looking for a woman
Zdrowy dawca nasienia - badania. 33L/178sm/75kg/ARhD+ śląsk. Katowice.
Cześć.

Mam 33 lata (1989). Wzrost 178 cm, waga 75 kg.
Grupa krwi: ARhD+.
Atrakcyjny wygląd, ciemnobrązowe oczy, doskonałe zdrowie - mogę to potwierdzić ostatnimi badaniami i pokazowymi badaniami z ostatnich 5 lat (z 2018).

Więcej o mnie: polska wersja: https://dawcanasienia.tilda.ws
More about me in English: https://spermdonor.tilda.ws

Codziennie biegam 3-5 km i wykonuję podstawowy trening fizyczny. Inteligentny, wytrwały, mam analityczny sposób myślenia. Pracuję w branży IT. Mogę pomóc tylko w zapłodnieniu bez dalszych roszczeń.
Nie mogę przyjść do ciebie. Mieszkam w Katowicach.
Pomagam za darmo.
Email: [email protected]

Szukam możliwości zostania dawcą nasienia dla dziewczyny/kobiety, małżeństwa o orientacji tradycyjnej lub nietradycyjnej.
Żonaty Mam zdrowe dziecko - córkę. Kto szuka okazji do poznania przyszłego męża - nie trafiłeś pod właściwy adres, nie mam planów opuszczania rodziny. Kocham moje dziecko i chcę je wychować.
Powodem bycia tutaj jest posiadanie kolejnych biologicznych dzieci, ale żona ze względu na stan zdrowia nie ma możliwości ponownego porodu. Warunki kontaktu z dzieckiem lub brak kontaktu w przyszłości ustalane są indywidualnie.
Opisz jak widzisz możliwość darowizny - a omówimy wszystkie szczegóły. Wolę dawać tylko rodzinie, bez kontaktów seksualnych, bo nie chcę złapać jakiejś choroby.
A w każdym razie - udostępnię wszystkie moje świeże ankiety. Proszę również o przygotowanie się na to, że ja również będę chciał zobaczyć dla mnie nowe badanie na krytycznych analizach, ponieważ chcę, aby dziecko urodziło się jak najzdrowsze.
O sobie: zdrowy fizycznie i psychicznie, bez poważnych chorób, w rodzinie wszyscy zdrowi krewni mieli się dobrze. Regularnie co najmniej raz na godzinę poddaję się badaniom kompleksowo całego ciała.
W korespondencji prywatnej mogę przesłać wyniki badań stanu zdrowia.